Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

Οι περιπέτειες ενός dba... part II

  • Τρίτη 5 Δεκ., ώρα 16:45. Μία από τις "αγαπημένες" μου ομάδες ανάπτυξης εφαρμογών μου ζητάει επίσημα να έχω έτοιμη το αργότερο μέχρι Τετάρτη 6/12 μια βάση με συγκεκριμένες προδιαγραφές, σχήματα και data. Το γεγονός ότι στην ομάδα τρέχουμε σα τρελλοί γιατί κάποιοι άνθρωποι (μερικές εκατοντάδες χιλιάδες) μπορεί να αντιμετωπίσουν πρόβλημα πληρωμών πριν τις γιορτές τους είναι αδιάφορο ("η σημαντικότερη δουλειά εδώ μέσα δεν είναι η δική μου;", "εσύ δηλ. τώρα ασχολείσαι με κάτι;")
  • Τετάρτη 6 Δεκ., ώρα 14:00. Δε σφάξανε που θα σου έχω έτοιμο ό,τι εσύ θες όταν το θες (δηλ. χθες) αδιαφορώντας για το τι κάνω εγώ και αν έχω προτεραιότητες (σημαντικότερες)
  • Πέμπτη 7 Δεκ., ώρα 12:30. Τηλεφωνώ για να ενημερώσω ότι "έλαβα την επιστολή και θα ασχοληθώ τη Δευτέρα 11/12". Με ενημερώνουν (πολύ ευγενικά, μιας και έλαβαν το μήνυμα της μη απάντησής μου στην επιστολή τους με τις προθεσμίες που είχαν "αποφασίσει και διατάξει") ότι "μήπως να χρησιμοποιήσουμε εκείνο το export που είχαμε πάρει τότε (την X ημερομηνία), γιατί μάλλον έχει τα data που χρειαζόμαστε για το τεστ μας;" Be my guest, μιας και θα κάνω μόνο ένα απλό full import (αλλά από Δευτέρα, για να μην ξεχνιόμαστε).
  • Παρασκευή 8 Δεκ., ώρα 11:45. Με καλούν από την παραπάνω "αγαπημένη" ομάδα (μέλος του επίσημου βλακ-list μου). "Ξέρεις, τελικά δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα από τα όσα είχαμε πει (βλ. παραπάνω bullets) μιας και η "βασούλα" (όπως λέμε Παπανδρέου) που έχουμε στο Y server είναι μια χαρά".

Να'στε καλά που φροντίζετε για την ψυχική μου ηρεμία, ειδικά στη διάρκεια μιας πολύ δύσκολης εβδομάδας που είχε προηγηθεί. Θυμήστε μου μόνο μια μέρα να σας συστήσω στον Ran-tan-plan. Θα κάνετε μια χαρά παρέα...

σχετικά posts:
[1] "alt.sysadmin.recovery" (adamo@http://adamo.wordpress.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου